You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
החלוץ שנרצח במסיבה - ומונצח במועדון נעוריו
נושאים את שמו בגאווה. קבוצת ילדים א' של מכבי הרצליה עם דיוקנו של ליאור אסולין על חולצתם לפני משחק חצי גמר גביע המדינה (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

החלוץ שנרצח במסיבה - ומונצח במועדון נעוריו

חלוץ העבר, ליאור אסולין, נרצח במסיבת הנובה ביער רעים. קבוצת ילדים א' של מכבי הרצליה, שקרויה על שמו, מקפידה להנציח את זכרו בצורה מעוררת כבוד

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אירועי הזוועות של ה-7/10 לא פסחו על הכדורגל הישראלי. הרבה מאוד אוהדים, שחקני עבר במחלקות נוער ואפילו בקבוצות בוגרים מצאו עצמם בין קורבנות האירועים, כשהמוכר ביותר מביניהם הוא חלוץ העבר, ליאור אסולין, שנרצח ברכבו במסיבה. ליאור אסולין ז"ל, בן 43 במותו, הוגדר כנעדר משך שבוע וחצי עד אשר אותרה גופתו. הותיר אחריו שלושה ילדים.

ליאור אסולין היה חלוץ בולט בכדורגל הישראלי, שניחן במהירות ובמיומנות גבוהה ליד שער היריבות. ליאור אסולין גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה, פרץ לתודעה בשורות קבוצת הבוגרים שלה ושיחק בשורותיה עת ששיחקה בליגת העל ובליגה הלאומית. בהמשך עבר בתחנות רבות בקריירה, כשהבולטות שבהן בליגת העל היו במדיהן של בני סכנין - עמה זכה בגביע המדינה ההיסטורי בשנת 2024, בית"ר ירושלים, מכבי פ"ת ובני יהודה ת"א. בהמשך שיחק בקבוצות בליגה הלאומית ובהן: הפועל באר שבע, הפועל ראשל"צ, הפועל ר"ג, הפועל אשקלון והפועל פ"ת. השחקן כבש למעלה מ-170 שערים בשתי הליגות. בשלהי הקריירה שיחק תקופות קצרות בקבוצות בליגה א'. בשל הרשעה בסחר בסמים קלים, ריצה 8 חודשי עונש מאסר.

ליאור אסולין. חזר ארצה (שי לוי)
חלוץ שהרשים בביצועיו על המגרש. ליאור אסולין ז"ל במדי הפועל פ"ת (צילום: שי לוי)

זמן קצר לאחר הירצחו של ליאור אסולין ז"ל במועדון הכדורגל של מכבי הרצליה הוחלט להנציח את שחקן העבר. קבוצת ילדים א', שמודרכת ע"י רונן אלמליח - יבדל"א ומנוהלת במסירות ע"י יקי גיל יבדל"א, נבחרה להיות הקבוצה שתנציח את זכרו של חלוץ העבר. למשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א עלתה הקבוצה לחימום עם חולצות טריקו הנושאות את שמו של המנוח. אתמול השתתפו נציגים מהקבוצה יחד עם המנהל, יקי גיל, בטקס הזיכרון העירוני ובו הניחו זר פרחים לזכרו של המנוח ולזכר חללי העיר ונפגעי פעולות האיבה מקרב תושבי העיר.

צוות אתר VOLE מרכין ראשו ביום עצוב זה ושולח חיזוקים למשפחות חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. אנו תקווה שהחטופים והחטופות וכלל חיילי וחיילות צה"ל ישובו לביתם בשלום.


נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...